søndag den 23. september 2012

Friends ♥



Gennem livet bliver vi alle kastet ud i nye udfordringer.  Udfordringer som kan være svære og gøre os usikre. For at kunne klare disse udfordringer er det vigtigt at kunne søge tilbage til et fast holdepunkt. Et af de vigtigste holdepunkter i mit liv er mine venner. Vi har hvert vores liv men vi ved at vi altid kan søge tilbage til hinanden. Gode venner er der altid. Uanset hvilken situationen man kommer i så ved man at der altid er nogle mennesker som vil støtte en og råde en. Mine venner er så vigtige. De er faktisk nogle af de vigtigste personer i mit liv. De er vigtige fordi at de altid er der. De er der når jeg har det godt, så griner vi sammen og hygger os. De er der når jeg har det skidt, så græder vi sammen og beslutter os for at sammen kan vi klare alting.  Mine venner er stammen i mit liv og jeg kunne et forestille mig et liv uden dem. Et liv med mine venner giver mig sjove oplevelser, store snakke, hårde nedture og fantastiske opture og jeg vil aldrig være dette foruden. Venskab er en hel speciel form for kærlighed og jeg er ikke i tvivl om at mine bedste venner er mine sjælevenner i livet. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar