tirsdag den 5. februar 2013

Live or Exist?


Et spørgsmål jeg i den seneste tid er begyndt at tænke meget over. Jeg synes tiden flyver afsted. Dage går, uger går og måneder går. Det hele går så hurtigt. Jeg føler engang imellem at jeg slet ikke kan følge med. Jeg kigger ofte tilbage på en uge uden at synes at jeg har gjort en forskel. Det vil jeg gerne lave om på. Man kan selvfølgelig ikke ændre verden hver dag, da hverdagen er dominerende og desuden også har en masse smukke facetter. Man kan dog godt tænke over hvilken forskel man vil gøre for sig selv og hvordan man vil gøre det. Hvis ikke vi stopper op og tænker over hvad vi vil og hvor vi vil hen, husker vi så at leve eller bliver livet bare en vane? Jeg aner det ikke. Jeg ved bare at som jeg med tiden er begyndt at reflektere mit over mit eget liv og mine egne mål, er jeg kommet tættere på hvordan jeg vil leve og hvordan jeg undgår bare at følge strømmen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar