mandag den 29. oktober 2012

I Dont Know


Bloggen har stået alt for stille alt for længe. Sagen er at tænketanken har været tom. Den har været tom for inspirerende tanker, store ord og kloge ordsprog. Tænketanken er faktisk stadig tom og jeg ved ikke helt hvad jeg skal byde ind med. Som sagerne står ved jeg faktisk ikke så meget om nogen ting. Det har førhen altid fået mig til at panikke, men en dag slog det mig at det er faktisk ok at sige "jeg ved det ikke". For mit eget vedkommende vil jeg gerne vide alt om min fremtid. Jeg vil gerne planlægge alt indtil mindste detalje. Konsekvensen af jagten på hele tiden at skulle vide alting er for det første at jeg glemmer at leve i nuet og nyde det jeg er i. For det andet så glemmer jeg at livet er en lang læringsproces. Vi stiller spørgsmål omkring fremtiden men kender ikke svarene og følelsen af dette kan synes frusterende men den er faktisk smuk. Det er ok at sige "jeg ved det ikke" for på et eller andet tidspunkt finder vi ud af det og vejen dertil vil kun gøre os klogere.      

Ingen kommentarer:

Send en kommentar