fredag den 23. november 2012

Beautiful people do not just happen...


I min søgen efter kloge citater faldt jeg den anden dag over dette. Jeg blev med det samme forelsket og i dag er det mit yndlingscitat. Det har gjort mig klogere og jeg forstår nu at det er derfor at de folk der står mig nær er så smukke. Alle kæmper kampe. Nogle kæmper indre kampe og andre kæmper ydre kampe. Nogle kæmper hver dag mens andre måske har kæmpet i forskellige perioder af livet. Sagen er at for de fleste har livet budt på nogle hårde kampe. Kampe som har gjort ondt og som måske altid vil sidde i deres inderste. Det fantastiske ved livet er at alle de hårde kampe giver os erfaring, læring og forståelse. De gør os stærkere og lader os vokse. Nogle gange giver de os nogle rynker i panden, men det er bare et symbol på at vi lever vores liv med alt hvad det indebærer.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar