mandag den 10. december 2012

Enjoy Every Day




De sidste mange år har jeg levet for mine weekender. Det har været i weekenderne jeg kunne slappe af, nyde livet og bruge tid med mine nærmeste. På trods af at det virker meget logisk er det gået op for mig at livet består af langt flere hverdage end det består af weekender. Hvis man gør hverdagene hårde, triste og til noget som egentlig bare skal overstås, så bliver livet vel en lang kamp man egentlig bare skal igennem. Jeg har i hvertfald besluttet, for mit eget liv, at hverdagene skal have langt større betydning og nydes i langt højere grad. Jeg kan selvfølgelig ikke fjerne de dårlige dage og de dage hvor min verden falder sammen. Jeg kan dog sørge for at jeg hverdag gør nogle små gode ting for mig selv og på den måde optimere min hverdag, så den bliver en jeg kan lide at være i hver dag!

2 kommentarer:

  1. dét der.. kunne jeg virkelig godt lære noget af :-)

    SvarSlet