mandag den 7. januar 2013

Happy New Year


Kalenderen siger d. 7 januar og jeg vil gerne ønske jer alle et godt nytår. Bedre sent end aldrig. Starten på et nyt år er en sjov ting. Mange af os siger at det næste år skal blive vores år. Vores år kommer ikke af sig selv, men dét at markere dagen for ændringer gør alligvel en forskel. Det giver følelsen af en ny start, et nyt håb og nye tanker. Jeg har besluttet at 2013 skal være et anderledes år for mig i forhold til hvad 2012 har været. Det er jo ikke noget der sker af sig selv, men noget man vælger at lade ske udfra de valg man vælger at tage. Året vælger altså ikke at ændre ens liv, men markerer en start hvorfra man selv vælger at lave nogle ændringer. Min liste over nytårsforsæt for 2013 er lang. Nogle af dem er måske mere eller mindre ligegyldige. Jeg synes dog at der er nogle store forsæt, som jeg virkelig skal kæmpe for. Det er måske det gode ved et nyt år - det gør en klar til at kæmpe for de ting man gerne vil opnå. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar