onsdag den 16. januar 2013

Follow Your Intuition

Jeg er en tænker! Jeg tænker over alting, fra ende til anden. Jeg tænker over store ting, små ting og alt der imellem. Jeg tænker at det er vigtigt for mig at tænke for at kunne tage de mest fornuftige valg i livet. Jeg finder argumenter for og imod alle mine tanker i et forsøg på at komme til den perfekte løsning. Sagen er at jeg skal stoppe mig selv. Jeg kan tænke fra nu af og til jeg bliver 100 år. Uanset hvor meget jeg tænker vil jeg ikke blive klogere på de store valg her i livet, de valg der betyder noget og de valg som kan ændre hele ens kurs. Jeg har det seneste halve år lært at det som skal være ens guideline skal findes i ens egen intuition, ens mavefornemmelse. Jeg har i alt for lang tid ignoreret min mavefornemmelse til fordel for alle de tanker som jeg synes var mere fornuftige end det min mave sagde. Det er en proces at lære at lytte til sin mavefornemmelse, når man er en tænker, men sagen er at det er vigtigt! Tankerne flyder ofte rundt og siger ofte noget andet end vores mave, men vores krop ved godt hvad der er mest rigtigt for os og hvilken vej vi skal gå. Hvis vi tør mærke efter og følge fornemmelsen i maven er jeg sikker på vi nok skal komme derhen hvor vi hører til. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar